Tijd

Probeer minimaal 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn. Dan weten we zeker dat we u alle aandacht kunnen geven.

Wij sturen u 6 dagen en 1 dag voor de afspraak een herinnering per e-mail.

Wij willen u er wel op wijzen dat het verzenden van de herinneringsmail een service is. Het komt wel eens voor dat dit niet goed gaat. Het is te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid om uw afspraken bij te houden. Aan deze service kunnen geen rechten worden ontleend.

Wij vragen u geen dieren mee te nemen naar de praktijk. Uiteraard mag u indien nodig wel een hulphond meebrengen.

Lokaal, betrokken en kwaliteit

Lokaal

Wij, de medewerkers van Tandartspraktijk Stadshart, wonen bij u in de buurt. Wij kennen u en uw omgeving en kijken hoe en op welke manier we in de buurt een bijdrage kunnen leveren.

Betrokken

Onze medewerkers zijn betrokken, deskundig en persoonlijk en staan u bij met raad en daad. Wij werken vanuit een prettige en ontspannen persoonlijke sfeer en stellen u als patiënt centraal.

Wij willen u graag goed leren kennen, waardoor wij u zowel preventief als curatief de beste zorg kunnen geven. Omdat onderling vertrouwen de basis is voor een duurzame relatie, vinden wij het ook belangrijk dat u onze praktijk leert kennen.

Kwaliteit

Onze medewerkers zijn tandheelkundige professionals. Door continue overleg tussen de verschillende zorgverleners, voortdurende na- en bijscholing en coaching van onze medewerkers, kunnen wij u de beste zorg bieden.