Gepassioneerde tandartsen die in essentie begrijpen dat het om zorg gaat

Een regelmatig en tijdig bezoek aan de tandarts is belangrijk om problemen en pijn in en rond de mond te voorkomen. Door de corona-crisis is het tijdelijk lastiger geweest om ons te bezoeken.

De beroepsorganisaties voor tandartsen, het RIVM, de IGJ en het ministerie van VWS zijn het erover eens dat tandartspraktijken met een aantal extra voorzorgsmaatregelen weer gewoon open kunnen.
Met een aantal aanpassingen van de wijze waarop er in onze praktijk gewerkt wordt en een aantal regels waaraan u zich moet houden, is het weer mogelijk om u veilig tandheelkundige zorg te kunnen bieden.

Onze praktijk is dan ook weer gewoon geopend

U kunt dus bij ons weer veilig terecht voor uw mondzorgbehandeling. Voor de extra maatregelen die wij moeten nemen in verband met het SARS-CoV-2 virus, brengen wij een toeslag van € 4,26 per patiënt in rekening. Als u een mondzorgverzekering heeft, wordt deze toeslag door uw ziektekostenverzekeraar vergoed.

Verder is er een aantal zaken waar rekening mee gehouden moet worden:

• Heeft u corona of hebben uw huisgenoten/gezinsleden corona? bent u korter dan 2 weken geleden genezen van corona? Dan kunnen      wij u niet in onze praktijk behandelen.
• Als u hoest, niest, (neus)verkouden, of kartademig bent, verlies van smaak of geur, keelpijn benauwdheid of koorts (>38°C) heeft, kunt u niet behandeld worden in onze praktijk.
• Dat geldt ook voor patiënten in thuisisolatie of patiënten die in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking wonen.
• Blijf u in alle bovengenoemde gevallen thuis en overleg bij klachten telefonisch met ons hoe u geholpen kunt worden.
• U moet 1.5 meter afstand tot anderen houden.
• Kom zo mogelijk alleen, bij kinderen mag er 1 ouder als begeleider mee.
• Bij binnenkomst in de praktijk moet u uw handen desinfecteren. Wij hebben daarvoor een desinfectiemiddel op de bali staan.
• In de wachtkamer krijgt u een vragenlijst die u in moet vullen om te beoordelen of u veilig behandeld kunt worden.
• Raak oppervlakten, zoals deurklinken, zo min mogelijk aan.
• Wij geven u geen hand.
• Het is niet toegestaan het toilet te gebruiken.

Wij ontvangen zo min mogelijk mensen in onze praktijk, kom niet langs om een afspraak te maken of te verzetten, doe dit telefonisch.

Wanneer de bovenstaande regels in acht worden genomen, kunnen wij u veilig in onze praktijk behandelen.
Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Wij hopen u binnenkort weer in onze praktijk te zien.

Team Stadshart